liker

tirsdag 28. juni 2011

Scrapping..

..det er en del bursdager på gang..
..og da må det jo kort til :)
Så den siste uken har jeg scrappet, shoppet
og pakket..


..min far blir 70..da må det jo et kort og en gave til :)


..min far er en skikkelig frysepinn, så da blir det deilig
med et par tøfler fra Uggs..og et gavekort på Big game fishing,
noe jeg vet at han har ønsket å prøve i mange år..
..så når vi reiser på ferie til Thailand så blir det Big game fishing
på min far og samboer :)
..håper han ikke plutselig har funnet ut at jeg har
blogg, det er fremdeles et par dager igjen til bursdagen hans :)




..noen kort til en venninne og min kusine sin datter :)


..ikke lett å se, men på flere steder på kortet har jeg
brukt embossing og sommerfugl stempler..
..en fin detalj synes jeg :)


♥ Hege ♥



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar