liker

torsdag 16. juni 2011

Roe seg..

..er blitt sykemeldt 50% nå frem til permisjonen.
Har hatt en del kynnere/rier i det siste, fått vann i kroppen
og legen var litt bekymret for bekkenløsning
dersom jeg ikke tar det litt mer med ro.
Så nå får vi roe oss og kose oss fremover :)
Det er jo mange som har bursdag fremover,
så det blir nok noen kvelder med litt kort-scrapping.
Lånte et scrappe-blad av en venninne og har nå fått mange
nye og gode ideer :)
I dag er jeg hos min mor og de og her vaskes det
babyklær, deilig å ha det klart dersom han skulle finne på å komme tidlig.


Har fått så mye klær, nesten ikke kjøpt noe selv.
I mellom maskinene så sitter vi bare her og
koser oss og slapper av akkurat som legen har anbefallt :)
I går koste jeg meg virkelig med å få på plass ting på
barnerommet, hadde aldri trodd at jeg skulle få innrede et, så det
er ekstra kjekt nå :)
Gleder meg bare til å begynne å ta det i bruk.
Nå er det ikke helt ferdig enda, men det er og kos å kunne
gjøre litt om gangen der inne.
Regner med å pusle litt til der inne i helgen for vi fikk en telefon
i dag om at møblene var kommet, så da blir det
vel til at vi henter de på lørdag :)

♥ Hege ♥




Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar