liker

onsdag 15. juni 2011

Tidlig ute..

..vet jeg er tidlig ute..
..men dåpskjolen til prinsen er kjøpt inn.
Grunnen er at jeg tilfeldigvis fant ut at det er halv
pris på de i Danmark i forhold til her hjemme.
Og siden jeg har familie i Danmark
så har jeg bestillt den og fått den sendt til de.
Så når de kommer til Norge neste måned tar de den med
seg opp. Dermed sparer jeg porto og toll også :)
Den er kjøpt på Lilly.dk..har tidligere kjøpt selskapskjole derfra
og vært innom butikken deres de gangene jeg har vært
i København.


Det er denne, bare da med lyseblått sløyfe-bånd :)


Tror den kommer til å bli kjempefin på lille
prinsen vår.
Og alt som er gjort er jo deilig og da..regner med å døpe
han når han er ca. 2-3 måneder gammel, litt på grunn av
at det er då det passer seg for de fleste i familien og fordi jeg
synes at skal man døpes så gjør man det tidlig :)
Ble selv døpt i voksen alder og det var ikke noe kjekt.

♥ Hege ♥


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar