liker

onsdag 22. juni 2011

Under 7 uker igjen..

..i går var vi hos jordmoren for å
snakke om fødselen..hjelp..vil ikke tenke på det
engang. Men vi fikk no i hvert fall en del tips og ble fortalt en del
som jeg ikke visste fra før, så greit var det no.
 Får bare ta det som det kommer.
Kan jo ikke gjøre noe fra eller til uansett, ut skal han jo :)
Hodet har visst ''festet'' seg nå, så da ligger han i hvert
fall som han skal :)
Men roe seg det har han visst ikke tenkt til.
Han skal jo liksom få det trangere nå,
og dermed ikke klare å være like aktiv..
..men han turner og sparker.

Det går som oftest ikke mer enn en halvtime
uten at jeg kjenner han.
Det spiller ingen rolle om det er natt eller dag heller.
Av og til så er det bare å stå opp midt på natten,
for det er rett og slett ikke vits i å prøve å sove igjennom
all den sparkingen. Det blir jo bare til at jeg snur meg frem
og tilbake i håp om å finne en god stilling og at han gir seg.
Dermed så holder jeg bare Øyvind våken også.
Det er selvfølgelig kjekt å kjenne at han har det bra,
men av og til skulle jeg ønske at han bare kunne sovet i noen timer
i hvert fall :)

♥ Hege ♥


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar