liker

torsdag 2. juni 2011

Venninnekveld..

..i går kveld hadde jeg besøk av noen av mine beste
venninner og vi koste oss med kake og frukt

 (måtte ha noe sunt på bordet blant alle kaloribombene)
Kjempekoselig..vi sees så altfor sjeldent :)
Timene bare fløy av gårde..men det var superkjekt å bare
sitte der å bable om alt og ingenting :)
..og jeg har fått så mye fint til bursdagen!
Se bare her..

Av pengene som jeg fikk av mine foreldre så
kjøpte jeg meg Ugg's tøfler, iskremboken til brødrene Hellstrøm,
og iskremmaskin..så nå skal det snart bli laget hjemmelaget is
til dessert :)
 

Pynteputer og gavekort fra gjengen i går :)
Helt supert..nå kan jeg slutte å lette etter de..det ble med en
gang mye finere med noen pynteputer på sengen :)
 

Må vise dere de fine Snø of Sweden smykkene
jeg fikk av min svigermor og de også :)
Måtte spørre min samboer om han hadde en finger med i spillet
her, men det hadde han visst ikke, men hun traff rett på her altså :)
 

Av min tante og onkel i Nederland så dumpet
denne søte body'n ned i postkassen..både til mor og barn stod det så fint :)
 
Så det har vært en innbringende dag, ikke så verst å fylle
år da allikevel :)

♥ Hege ♥

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar